Ghid Infiintare pfa 2024

Ghid infiintare PFA 100% online, rapid și simplu

În această această pagină veți găsi toate instrucțiunile necesare cât și toate mijloacele pentru infiintare pfa. Procedura este actualizată în acord cu dispozițiile Legii 265/2022 și este implicit actualizată pentru anul 2024. În continuare, v-am pregătit tutoriale video accesibile direct din această pagină, care să vă ghgideze pas cu pas pentru a înmatricula pfa-ul dvs la ONRC. 

Ne-am propus să creăm o soluție alternativă de înființare pfa, care să fie mult mai prietenoasă cu bugetul dvs și desigur, care să fie mai rapidă, de la momentul luării deciziei de a vrea să înmatriculați un pfa și până la data primirii documentelor eliberate de către ONRC. Procedura este 100% online, atât în raport de rezervarea de denumire, pregătirea documentelor, depunerea lor la ONRC, cât și primirea documentelor eliberate de către ORCT competent. 

Așa că fără alte adaosuri, o să începem chiar de aici cu pasul 1 al tutorialului nostru și anume, crearea contului pe portal.onrc.ro . Aveți în partea din dreapta, un tutorial video, care vă va ghida pas cu pas, înrealizarea acestei operațiuni.

Pasul 1. Crearea unui cont pe portalul ONRC

Pasul 2. Tutorial Rezervare Denumire la ONRC

După ce ai completat pasul 1, sau dacă ai deja un cont pe portalul ONRC, poți începe cu pasul 2, respectiv rezervarea denumirii pfa-ului tău, pe care vrei să-l înmatriculezi la ONRC. Știm că e mai simplu să vezi cum se face, decât să ți se explice cu un milion de cuvinte ce și cum anume să faci, iar nouă, la Concreto, ne place să facem lucrurile cât mai simple pentru tine, mai concrete.

Așadar, ți-am pregătit acest tutorial video care să te ghideze pas cu pas în procesul rezervării denumirii pfa-ului tău. 

Pasul 3. Generarea documentelor pentru infiintare pfa

În acest pas 3, vom genera toate documentele necesare pentru infiintarea pfa ului tau, folosind formularul html de mai jos. 

Nu vă speriați dacă pe alocuri pare mai complex, vă asigurăm că îl veți completa cu ușurință urmârind tutorialul alăturat. Acest formular poate genera o varietate de documente și trebuie să răspundă cât mai multor nevoi, tocmai de aceea poate părea mai complex, dar, dacă îi veți furniza câteva date specifice ale situației dvs, o să vă genereze documentele foarte rapid și cu ușurință.

Mai jos, găsești Formularul pe care trebuie să-l completezi pentru ca documentele tale să fie generate și să îți poți înființa propriul tău pfa! 

Formular infiintare pfa

Mai jos găsești formularul pe care trebuie să-l completezi pentru înființarea pfa-ului tău! Pentru instrucțiuni de completare urmărește tutorialul video de mai sus. 

Pasul 4. Semnarea si depunerea FIZICA a documentelor

În acest pas 4, după ce v-au fost generate documentele pe care le veți depune la ONRC, va trebui să le semnați. În tutorialul alăturat, vă vom arăta cum să le semnați, în varianta depunerii lor fizice la ONRC, fie direct la ghișeu, fie prin poștă sau prin serviciu de curierat. 

Mai jos, găsiți tutorialul pentru semnarea și depunerea online a documentelor, fie prin intermediul portalului ONRC, fie pe adresa de e-mail dedicată transmiterii cererilor. link către date de contact Retaua ONRC

 

Pasul 4. Semnarea si depunerea ONLINE a documentelor

În acest pas 4, după ce v-au fost generate documentele pe care le veți depune la ONRC, va trebui să le semnați. În tutorialul alăturat, vă vom arăta cum să le semnați, în varianta depunerii lor ONLINE la ONRC, fie prin depunere pe portalul ONRC, fie transmise pe adresa de email specifică. link către date de contact Retaua ONRC

Facem precizarea că pentru depunerea prin portal sau pe email veți avea nevoie de un certificat digital calificat, adică de o semnătură electronică de la un furnizor acreditat. Puteți achiziționa o astfel de semnătură 100% online de la orice furnizor acreditat la nivelul Uniunii Europene, adică nu doar din România, ci și din restul statelor membre. De asemenea, dacă deja aveți un astfel de certificat, îl puteți folosi pe acela. 

 

Pasul 5. Depunerea și primirea documentelor

Pasul 5 este și ultimul pas. După ce ați semnat documentele, mai rămâne doar să le depuneți la ORCT competent teritorial, iar acesta, după soluționarea cererii dvs, vă va emite documentele de infiintare pfa.  În tutorialul alăturat, am abordat toate modalitățile de depunere, urmând ca dvs să o utilizați pe cea care răspunde cel mai bine nevoilor dvs. 

La fel, am abordat și subiectul primirea documentelor, cât și modalitățile în care se poate realiza această operațiune. 

Sperăm ca întregul nostru ghid să răspundă cât mai bine obiectivului dvs de infiintare pfa și vă rugăm, să ne transmiteți opiniile și sugestiile dvs legate de acesta, prin formularul din pagina de contact sau printr-un comentariu la oricare tutorial video de pe youtube. Vă mulțumim!

 

Nomenclator Coduri CAEN

wpDataTable with provided ID not found!