- +40 771 074 840
- office@concreto.ro
- Luni - Sambata: 9:00 - 20:00
Concreto îți aduce cea mai viabilă soluție pentru afacerea ta. Suntem alături de tine pas cu pas și-ți oferim servicii profesionale de schimbare sediu social/profesional. Găsești mai jos totul despre operațiunea de schimbare sediu.
aceeași procedură pentru SRL/ pfa/ ii/ if
Vă redactăm toate documentele
În cazul schimbării sediului social în alt județ procedura este aceeași, dar se vor întocmi din oficiu de către Registrul Comerțului dosare de Radiere din județul actual și Înmatriculare în noul județ. Astfel se mărește timpul total al operațiunii. Această procedură NU va genera costuri suplimentare.
În cazul schimbării sediului social NU este necesar să anunțăm ANAF despre această operațiune. Schimbarea domiciliului fiscal se va prelucra de către ANAF, din oficiu.
Declarația tip a fost introdusă prin Legea nr. 265/2022 și înlocuiește declarația tip model 3. O vom completa noi, în acord cu schimbarea sediului social cât și cu particularitățile activității pe care o desfășurați, respectiv: la noul sediu, la puncte de lucru și la terți.
Echipa noastră de specialiști ți-a pregătit o mulțime de beneficii. Ne dorim ca tu și afacerea ta să vă focusați pe obiectul vostru de activitate, așa că suntem alături de voi pentru a vă scăpa de bătaia de cap a întocmirii documentelor, îndeplinirii procedurilor prealabile, sau a altor formalități. Mai jos găsești o listă cu principalele beneficii ale serviciilor noastre:
Echipa noastră este formată din specialiști în dreptul afacerilor.
Peste 15 ani experiență în domeniu.
Procedura de schimbare sediu social durează 3 zile lucrătoare de la data depunerii dosarului de înregistrare la ORCT.
Schimbul de documente între noi și dvs se poate realiza 100% cu ajutorul mijloacelor electronice. Ne puteți transmite documentele pe email, watsapp, iar noi le vom transmite pe cele redactate pe adresa dvs de email. Mai rămâne doar să le retransmiteți semnate pentru a fi depuse la ORCT.
În aceeași ordine de idei, vom folosi în mod exclusiv portalul RECOM pentru depunerea dosarului dvs. Astfel, se creează un flux mult mai rapid de depunere, procesare și soluționare cereri, scurtând cu mult timpul de așteptare pentru finalizarea operațiunii.
Documentele emise de ORCT, ca efect al Legii nr. 265/2022, sunt documente electronice semnate cu certificat digital calificat de către personalul ORCT și poartă sigiliul electronic al ONRC, astfel, NU veți mai avea niciodată grija de a nu pierde originalele. Documentele electronice le puteți prezenta oricărei persoane fizice sau juridice, de drept public sau privat, în forma electronică în care au fost emise și în care le-ați și primit. Un alt avantaj este faptul că “originalele” vor fi și în computerul dvs și pe serverele de email pe care le folosiți și puteți să le faceți câte copii doriți pe oricâte medii de stocare și nu le veți “pierde” niciodată.
Serviciile noastre sunt disponibile la nivelul întregii țări. Vă putem ajuta cu schimbarea sediului la orice birou teritorial al ONRC din țară.
Din 2022 NU mai avem sedii fizice pentru activitatea cu publicul, însă, dacă dvs. doriți să apelăm la metoda tradițională, a documentelor tipărite și semnat eolograf, le puteți trimite la adresa noastră de sediu social prin curier.
Oferta noastră de servicii răspunde oricărui buget. Întreg serviciul de schimbare sediu cu tot cu redactare documente, depunerea lor la ORCT cât și livrarea lor către dvs. costă 300 lei.
Procedura se desfășoară în 4 pași simpli, online, folosind mijloace electronice de comunicare la distanță